"Czarny Vogue" bije rekordy

przejdź do komentarzy
vogue vogue/Vogue

Trzeba było zamówić dodruk.

W świecie mody panowało do tej pory przekonanie, że "czarne modelki się nie sprzedają". Były oczywiście wyjątki: nikt nie wątpił w to, że produkt reklamowany przez Naomi Campbell czy Iman się nie sprzeda.

Sprzedaż specjalnej edycji magazynu Vogue, w którym pojawiły się tylko ciemnoskóre modelki, zaskoczyła jednak wszystkich, zadając tym samym kłam powyższemu twierdzeniu. "Czarny Vogue" sprzedał się jak świeże bułeczki. Mało tego - trzeba było zamówić dodruk 10.000 egzemplarzy.


Reprint jak na razie sprzedaje się równie dobrze.

"Te fotografie są piękne, ale takiego sukcesu się nie spodziewaliśmy. I oni jeszcze śmią mówić, że czarne modelki się nie sprzedają!" - mówi fotograf Steven Meisel.

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!