Lidl do tej pory kojarzył się z każdym asortymentem, tylko nie z odzieżą. To powoli zaczyna się zmieniać. Po udanym wprowadzeniu linii skórzanej Wittchen sieć oferuje teraz odzież i dodatki, którą promuje lookbook prosto z serca Włoch.

Cały lookbook kolekcji See You In Rome Lidl znajdziecie tutaj.

Z badania przeprowadzonego przez Lidl Polska wynika, że co trzeci Polak kupuje odzież i obuwie w marketach. Najczęściej zaopatrujemy się tam w odzież codzienną (70%). Kobiety w marketach najczęściej kupują odzież dziecięcą (aż 61%), zaś mężczyźni – i tu można się zdziwić – buty (76%).

Co popycha klientów do robienia zakupów odzieżowo-obuwniczych właśnie tam? Przede wszystkim ankietowani deklarowali, że oceniają stosunek ceny do jakości. Z drugiej strony ponad 40% przyznaje, że zdarza się im dokonywać zakupów produktów tej kategorii pod wpływem impulsu lub promocji. Nie dziwi fakt, że do takich zachowań częściej przyznawały się kobiety (54%) niż mężczyźni (32%). Co czwarta osoba zgadza się z tym, że ubrania oferowane przez markety nie różnią się jakością od tych sprzedawanych w tzw. sieciówkach.

Czy to Was też przekonuje?

O badaniu

Badanie zostało przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych z wykorzystaniem ankiety internetowej techniką RTS w terminie: 25-27.02.2014. Analizą objęto grupę 800 osób 
w wieku 15-50 lat. Próba została dobrana w sposób losowo-kwotowy. Struktura próby została skorygowana przy użyciu wagi analitycznej tak, by odpowiadała strukturze Polaków w wieku 15-50 lat pod względem kluczowych cech związanych z przedmiotem badania. Przy konstrukcji wagi uwzględniono zmienne społeczno-demograficzne takie jak płeć, wiek, wykształcenie oraz wielkość miejscowości zamieszkania, a także zmienne związane z szeroko pojętym stylem życia.

Coraz więcej Polaków kupuje odzież i obuwie w… marketach

Coraz więcej Polaków kupuje odzież i obuwie w… marketach

Coraz więcej Polaków kupuje odzież i obuwie w… marketach

Coraz więcej Polaków kupuje odzież i obuwie w… marketach

Coraz więcej Polaków kupuje odzież i obuwie w… marketach

Coraz więcej Polaków kupuje odzież i obuwie w… marketach

Coraz więcej Polaków kupuje odzież i obuwie w… marketach