Bycie jednym z bohaterów kampanii reklamowej swojej ulubionej marki to pewnie marzenie wielu osób. Myślicie, że nierealne? Niekoniecznie!

Takie uznanie i wyróżnienie zafundowała bowiem swoim fanom marka Converse! Jej odbiorcy, a ściślej mówiąc ci, którzy od wielu lat w kultowych sneakersach Chuck Taylor All Star wyrażają siebie i dają upust swojej kreatywności, wzięli udział w globalnej akcji promocyjnej marki.

Idea kampanii „Made by you” zrodziła się z potrzeby bycia prawdziwym i autentycznym. To miłośnicy Chuck’ów sprawili, że model Chuck Taylor stał się prawdziwym symbolem twórczego wyrażania siebie i dlatego też, to właśnie teraz nadszedł czas, żebyśmy to my oddali cześć naszym fanom i ich nieocenionej obecności. – mówi Ian Stewart , wiceprezes Converse Global Marketing.

W poszukiwaniu najbardziej wyjątkowych sneakersów Chuck Taylor All Star, przedstawiciele marki Converse przemierzyli cały świat. A wszystko po to, by każda para tego kultowego obuwia opowiadała niezwykłą historię metamorfozy czystego płótna w autoportret swojego właściciela. I nieważne, czy buty te są ręcznie malowane, pokryte błotem czy znoszone i przedarte, każdy portret Chuck Taylor All Star opowiada bardzo osobistą historię przemiany od białych, czarnych, czerwonych oraz granatowych sneakersów do wyjątkowego dzieła sztuki.

Converse dziękuje swoim fanom!

Wyprawa ta przyniosła naprawdę owocne efekty, ponieważ udało się stworzyć wyjątkową kolekcję portretów Chuck Taylor All Star, która pokazuje nieskończoną różnorodność swoich właścicieli. Wśród bohaterów kampanii spotkamy więc zarówno przedstawicieli świata muzyki i sztuki, jak na przykład Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear, Glenn O’Brien, jak i tych, którzy kochają nosić Chucki każdego dnia.

A gdyby ktoś z Was chciał w rzeczywistości obejrzeć owoce współpracy marki z fanami, będzie ku temu okazja, ponieważ wszystkie portrety zostaną zaprezentowane na wystawie, która obiegnie świat od Nowego Jorku, przez Szanghaj, do Rio i przemieni ulice miast w galerie sztuki. Dodatkowo, kampania „Made by you” zaprezentuje kreatywnego ducha i unikalny charakter lokalnych społeczności. Na ten czas zaplanowano bowiem lokalne wystawy, które przybliżą rozmaite formy wyrażania siebie, charakterystyczne dla różnych części globu.

Zapoznajcie się koniecznie także ze spotem promującym całą kampanię Converse „Made by you”!

Więcej informacji o marce znajdziecie tutaj.

A Wy co sądzicie o najnowszej kampanii Converse „Made by you”?