Chyba każda z Was kojarzy mniej lub bardziej udane zdjęcia z baz, które pojawiają się czasem np. w reklamach. Pośród wielu, które idealnie spełniają oczekiwania, są też te zdecydowanie nie odpowiadające im. Niektóre stockowe fotki zyskały już status memów… i to właśnie tych fotek w swojej najnowszej akcji promocyjnej postanowiło użyć Adobe.

ZOBACZ TEŻ: Sephora i Pantone prezentują kosmetyki w kolorach roku 2016

Dlaczego piszemy o projekcie firmy, którą z branżą modową łączy jedynie(?) Photoshop? Otóż marka postanowiła sięgnąć po akcent rodem z kolekcji topowych sieciówek – ubrania z nadrukami. Tak, w najnowszej kampanii Adobe głównym elementem przyciągającym uwagę są koszulki i bluzy z nadrukowanymi na nie najbardziej znienawidzonymi stockowymi fotkami…

Brzmi zabawnie? Jeszcze lepiej wygląda!

Nic dziwnego, że lookbook stał się w sieci prawdziwym hitem. Niestety, nie mamy dla Was dobrych wieści, jeśli chciałyście zaopatrzyć się w ubranie z metką Adobe dla siebie. Kolekcja nigdy nie trafi do sprzedaży.

ZOBACZ TEŻ: Konkurs! Zajrzyj do lodówki i zgarnij nagrody!

A szkoda…

Co powiecie na ubrania od... Adobe? W roli głównej najgorsze stockowe fotki

Co powiecie na ubrania od... Adobe? W roli głównej najgorsze stockowe fotki

Co powiecie na ubrania od... Adobe? W roli głównej najgorsze stockowe fotki

Co powiecie na ubrania od... Adobe? W roli głównej najgorsze stockowe fotki

Co powiecie na ubrania od... Adobe? W roli głównej najgorsze stockowe fotki

Co powiecie na ubrania od... Adobe? W roli głównej najgorsze stockowe fotki

Co powiecie na ubrania od... Adobe? W roli głównej najgorsze stockowe fotki

Co powiecie na ubrania od... Adobe? W roli głównej najgorsze stockowe fotki

Co powiecie na ubrania od... Adobe? W roli głównej najgorsze stockowe fotki

Co powiecie na ubrania od... Adobe? W roli głównej najgorsze stockowe fotki