Co jeść aby dobrze wyglądać w bikini?

przejdź do komentarzy
płaski brzuch płaski brzuch/freedigitalphotos

Mieszaj ze sobą wszystkie produkty - dieta nie musi być nudna.

Sezon bikini przed nami! Już niedługo wskoczymy w nowe stroje kąpielowe i zaprezentujemy wszystkim zgrabne ciała, nad którymi pracowałyśmy całą zimę. A jeżeli jeszcze nie zaczęłyście... Macie tylko 2 miesiące! Mamy dla Was listę 14 produktów, które powinniśmy spożywać, jeżeli zależy nam, aby dobrze wyglądać na plaży.

ZOBACZ TEŻ: 12 SPOSOBÓW NA TO, BY ZRZUCIĆ 2 KILO W TYDZIEŃ

1. Jajka



Białko możemy jeść w dowolnych ilościach. Aby utrzymać dietę, na żółtko możemy sobie pozwolić raz w tygodniu. Jajka są niskokaloryczne, są źródłem protein oraz zawierają mnóstwo witamin. Stabilizują poziom cukru we krwi przez co utrzymują uczucie sytości przez dłuższy czas.

2. Jogurt grecki



Idealnie nadaje się na śniadanie lub przekąskę. Zawiera niewiele tłuszczów. Od jogurtu naturalnego różni się przede wszystkim konsystencją i smakiem. Możemy używać go praktycznie do wszystkiego - do mięs, deserów oraz łączyć z owocami i warzywami.

Co jeść aby dobrze wyglądać w bikini?

3. Ryby



Są niskokaloryczne i bogate w białko. Zapewniają dzienną dawkę jodu, który przyspiesza przemianę materii. Oczywiście nie mówimy o tych, które są smażone w głębokim tłuszczu. Te grillowane będą świetnym uzupełnieniem np. sałatek.

4. Owoce



Najlepiej sezonowe. Są pełne witamin, minerałów i przeciwutleniaczy (za które podziękuje również skóra!). Zawarty w nich błonnik zapewnia uczucie sytości bez zbędnych kalorii.

5. Warzywa



Tak samo jak owoce - jest to niskokaloryczna bomba witaminowa. Jeżeli chcecie utrzymać zgrabną figurę, połowę Twojego talerza obiadowego powinny zajmować warzywa.

5. Owies



Idealna propozycja na śniadanie, która zapewni Wam uczucie sytości przez kilka godzin. Poprawia metabolizm oraz ma działanie zdrowotne - obniża cholesterol oraz zmniejsza ryzyko niektórych nowotworów.

Co jeść aby dobrze wyglądać w bikini?

6. Migdały



Bogate w kwasy tłuszczowe omega 3. Są idealną przekąską - dostarczają niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu składniki odżywcze, regulują przemianę materii i zapobiegają odkładaniu się tłuszczu.

7. Awokado



Nie musicie bać się zawartych w nim tłuszczów - należą do grupy tych zdrowych i potrzebnych organizmowi.

8. Mleko



Najlepsze jest to z niską zawartością tłuszczu. Zawiera dużo wapnia. Czekoladowe mleko, oczywiście niskokaloryczne, często zalecane jest zaraz po ćwiczeniach.

9. Pieczone ziemniaki



W połączeniu z hummusem, jogurtem greckim lub salsą (nie z masłem!) będą stanowiły idealne połączenie do mięs lub warzyw. Zdrowe węglowodany, idealne na obiad!

Co jeść aby dobrze wyglądać w bikini?

10. Hummus



Idealny dodatek do surowych warzyw. Jest bogaty w błonnik, ma niską zawartość tłuszczów nasyconych.

11. Batony proteinowe



Tutaj należy zachować umiar i sprawdzać, ile dana przekąska ma kalorii. Powinniśmy wybierać te, które mają poniżej 200. Niemniej jednak, jest to małe co nieco, które ratuje nas, kiedy poczujemy głód.

12. Kurczak



Podobnie jak ryby zawiera dużo białka. Najlepiej serwować pieczonego lub grillowanego. Jeżeli chodzi o doprawianie, mamy duże pole do popisu. W połączeniu z warzywami lub pieczonymi ziemniakami będzie stanowił świetny posiłek.

Co jeść aby dobrze wyglądać w bikini?

13. Woda



Nie musimy chyba już wspominać, że powinniśmy pić co najmniej 1,5 litra wody dziennie (kawa i herbata się nie liczy!). Jeżeli nie lubisz smaku wody, dodaj plasterek cytryny lub ogórka.

14. Pełnoziarnisty chleb



Bogaty w błonnik. Nie należy jednak z nim przesadzać, ograniczmy się do 2 kromek na porcję.
 

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!