Burberry zakłada portal społecznościowy

przejdź do komentarzy
moda moda/Burberry

Nowa metoda marketingu.

Jeśli pomysł marki Burberry wypali, to możemy się spodziewać nowego "trendu" w marketingu gigantów mody.

Już w tym miesiącu wystartuje portal społecznościowy dla fanów Burberry właśnie. Decyzja o założeniu tego typu strony była skutkiem ogromnej popularności marki na Facebooku - Burberry ma tam ponad 660 tysięcy fanów.


Strona ma pomóc wzmocnić więź między marką a jej klientami. Na portalu będzie można poznać innych wielbicieli Burberry, a także pokazać się w swoim ulubionym płaszczu.

Tutaj możecie zapisać się do newslettera Art of Trench.

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!