Brzmi jak wymysł, ale McFancy to tak naprawdę eksperymentalny projekt, który rozpocznie się już niedługo, bo podczas nadchodzących imprez pod hasłem Tydzień Mody. McFancy pojawi się w Nowym Jorku, Paryżu, Mediolanie, Londynie, Sydney i Hongkongu.

Czym konkretnie jest tajemnicze McFancy? To nic innego, jak wariacja restauracji McDonald’s w wersji dla osób kochających modę (żeby nie napisać: dla ofiar mody) połączona ze swego rodzaju instalacją artystyczną.

Tymczasowe restauracje zostaną otwarte tylko na czas trwania danego Tygodnia Mody. Wystrój będzie bardziej designerski, niż ten znany nam z tradycyjnych McDonaldsów, ale główną atrakcją będą… opakowania na konkretne potrawy. Bo oto będzie można sobie zamówić hamburgera od Burberry czy frytki od Hermesa.

Opakowania będą się zmieniały w zależności od tego, jakie domy mody będą prezentować swoje kolekcje podczas danej imprezy. To będzie korzyść dla obu stron, bo dla luksusowych marek to tylko dodatkowa reklama, a dla sieci McDonald’s… okazja do podwyższenia cen. Spece od marketingu są przekonani, że ludzie podczas takich wydarzeń będą gotowi zapłacić znacznie więcej za zwykłego hamburgera tylko dlatego, że zapakowany został w papierek z logo ekskluzywnej marki.

Poniżej znajdziecie kilka wizualizacji i zdjęć przykładowych produktów. Co myślicie o takim przedsięwzięciu?