Bobbi Brown rezygnuje z modelek
Jeśli macie dość kampanii reklamowych, w których ingerencja Photoshopa jest widoczna jak na dłoni zobaczcie koniecznie nową reklamę kosmetyków do makijażu Bobbi Brown-Pretty Powerful.
Gets real-zachęca marka, a w sesji zdjęciowej pokazuje przyjaciółki Bobbi-nie modelki, prezentujące najnowsze trendy proponowane przez firmę. Brown koniecznie chciała uciec od wizerunku idealnych modelek, by pokazać, jak proponowane przez nią trendy będą wyglądać w życiu codziennym.
Bobbi podkreśla, że jej największą inspiracją jest kobieta, która makijażem podkreśla tylko swoje naturalne piękno. Co sądzicie o tej kampanii?
Zobaczcie także kosmetyki z wiosennej kolekcji.
Korektor rozjaśniający cienie pod oczami, dostępny w 8 kolorach (31 Eur)
Kredka do brwi, dostępna w 5 odcieniach (20 Eur)
Błyszczyk do ust, dostępny w dwóch odcieniach, (20 Eur)
Cienie do powiek, dostępne w dwóch odcieniach (23 Eur)
Krem pod oczy (15 ml – 70 Eur)