Blogerki modowe, modelki i trenerki w czołówce Instagrama

przejdź do komentarzy
blogerki modowe blogerki modowe/Instagram

Top 100 polskich profili.

Jeśli jesteście posiadaczkami konta na Instagramie na pewno macie świadomość tego, jak przydatnym narzędziem potrafi on być. Doskonale wiedzą o tym także gwiazdy i celebrytki. Nie da się ukryć, że w ostatnich miesiącach ilość fanów tego serwisu społecznościowego stała się miernikiem popularności.

ZOBACZ TEŻ: Blogerki modowe na swoich instagramowych profilach

Kto zatem prowadzi w polskim instagramowym rankingu? Odpowiedzi na to pytanie poszukał portal Wirtualnemedia.pl. Wyniki badań mogą być dla części z Was niemałym zaskoczeniem.

Zestawienie 100 najpopularniejszych polskich instagramowych kont otwiera Robert Lewandowski z 1,48 mln obserwatorów. Nie da się jednak ukryć, że to branża modowo-urodowa rządzi pierwsza dziesiątką listy.

Miejsca zaraz za piłkarzem zajmują Joanna Krupa i Anja Rubik z odpowiednio 396,3 tys. i 347,4 tys. obserwujących. Kolejne pozycje należą do mieszanki m.in. blogerek modowych i trenerek. Prowadzi tu Maffashion. Zaraz za nią, na 6 i 7 miejscu plasują się Anna Lewandowska i Ewa Chodakowska. Dla porównania, pierwszą dziesiątkę zamyka Jessica Mercedes z 227,5 tys. obserwatorów.

Jesteście zaskoczone takim wynikiem zestawienia?



Blogerki modowe, modelki i trenerki w czołówce Instagrama



What to do to be back in shape after the holiday? 1. Training! Cardio + strengthening 2. Prepare lunch box for the whole day and take it to work. 3. For snaks, eat vegetables. 4. Drink green tea or hot water with lemon during the day 5. Eat small bites and chew your food properly, satiety signal reaches the brain after approx. 20 minutes. 6. In the morning, on empty stomach drink water with psyllium or flaxseed -it will help your digestion 7. In the evening drink lemon balm tea to calm your liver 8. Stick to the plan! :) 9. Smile! :) Co robić, by po świątecznym czasie wrócić szybko do formy? 1. Treningi! Cardio + wzmacnianie 2. Przygotuj sobie do pracy czy szkoły lunchboxy na cały dzień. 3. Jako przekąska - warzywa. 4. Pij podczas dnia zieloną herbatę lub gorącą wodę z cytryną 5. Jedz małymi kęsami i dokładnie żuj pokarm, sygnał sytości dociera do mózgu po ok. 20 minutach. 6. Na czczo wypij wodę z babką płesznik lub siemię lniane – wspomożesz trawienie 7. Na noc wypij melisę, uspokoi Twoją wątrobę 8.Trzymaj się planu!:) 9. Uśmiechaj się! :) #healthyplanbyann #AnnaLewandowska #motivation #me

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba)



Earlier today on my way to the show on this beautiful day in Paris - Anja xxx #InvitedByChloe #PFW

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Anja Rubik (@anja_rubik)



HAPPY EASTER! 🐣💐☀️ wesołego jajka 🍳 😘❤️

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Jessica Mercedes Kirschner © (@jemerced)






Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!