Beyonce ponownie twarzą Pepsi
Po 9 latach Beyonce ponownie została twarzą marki Pepsi.
Tym razem jednak, gwiazda podpisała multimilionowy i wieloletni kontrakt, który zakłada współpracę firmy z artystką na bardzo szeroką skalę.
W zamian za 50 mln dolarów Beyonce będzie promować napój swoją twarzą, z kolei Pepsi będzie wspierało jej działalność artystyczną: teledyski, płyty, premiery i trasy koncertowe.
Gwiazda tak skomentowała odnowienie współpracy ze słynną marką: Pepsi docenia kreatywność i rozumie, że artysta ma stałą potrzebę rozwoju. Jako businesswoman pozwala mi to na swobodną pracę bez żadnych kompromisów i poświęceń mojej kreatywności.
Na początku marca 2013 na całym świecie pojawią się billboardy, spoty reklamowe, a także limitowane wersje puszek z wizerunkiem artystki.
Przypominamy, jak gwiazda reklamowała napój w 2003 roku i z niecierpliwością czekamy na nowe spoty reklamowe.
Beyonce w reklamie Pepsi w 2013 roku: