W tym sezonie nadszedł czas na ostateczne połączenie mody i sportu. Odzież sportowa stała się naturalnym, a przede wszystkim bardzo modnym elementem naszego codziennego stroju i nie jest to już tylko trend, a element życiowej filozofii. Dlatego też wraz z początkiem najnowszej, globalnej kampanii na sezon wiosna – lato 2016, Zalando stawia przed sobą jasny cel: inspirować do zabawy sportowym stylem i do aktywnego życia na co dzień.

Za stworzenie spotu reklamowego do kampanii odpowiadał Gordon von Steiner, a jej twarzą została, uznana niedawno za najlepszą wśród modelek – Anna Ewers.

Topowa modelka o międzynarodowej sławie, której partnerują niesamowici tancerze to przepis na kampanię pełną energii, zabawy i akcji. Prezentowanych jest tu wiele stylizacji z najnowszych kolekcji znanych i lubianych marek modowych oraz tych typowo sportowych, dostępnych na Zalando.pl. Spot otwiera naciśnięcie na logo Zalando, które działając niczym przycisk „play” aktywuje do zabawy Annę Ewers (Modelka Roku wg. portalu models.co) oraz wyjątkowo utalentowane młode gwiazdy tańca – Lil Phoenix i iDance Mikey. Athleisure to styl, który najprawdopodobniej będzie królował w tym sezonie, a Zalando to miejsce, gdzie znajdziesz go najwięcej.

Jesteśmy świadkami dużej zmiany w modzie. Odzież sportowa oraz ogromna popularność aktywnego stylu życia mają coraz większy wpływ na to, jak się ubieramy. Wraz z reżyserem spotu, Gordonem von Steiner pragnęliśmy uchwycić i pokazać pozytywną energię wynikającą z tego połączenia, prezentując inspirowane nią stylizacje na rozbawionych i roztańczonych sylwetkach. – tłumaczy Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando.

Kampania, której hasłem jest „Aktywuj wiosenny styl”, nawiązuje swoją formą do poprzednich kampanii Zalando (m.in. Topshop @ Zalando Campaign Wherever You Are z roku 2015), których reżyserem był również Gordon von Steiner. Planem zdjęciowym znowu była tu biała przestrzeń, będąca metaforą pudełek, w których Zalando za darmo wysyła złożone u nich zamówienia i za darmo odbiera zwracane produkty.

Ta globalna kampania startuje w Polsce 22. lutego i będzie widoczna w telewizji, online, na specjalnie przygotowanych pudełkach Zalando oraz w mediach społecznościowych, w których Zalando wykorzysta Facebook canvas, będące mikrostroną na profilach użytkowników, oferującą jeszcze więcej inspiracji.