Amerykanie są oburzeni nową reklamą Subway

przejdź do komentarzy
subway subway/YouTube

Bo szkaluje panie z nadwagą? Czyżby?

Reklama sieci barów kanapkowych, Subway, przedstawia scenę w porze lunchu. Kobieta patrzy na kolegów jedzących burgery i dziwi się ich wyborowi.

Co prawda lato się skończyło, ale trzeba "pozostać w formie", by dobrze prezentować się w kostiumie na Halloween.

Czy to oburzające? Cosmopolitan twierdzi, że tak.

"Przekonywanie, że ludzie powinni jeść zdrową żywność z powodu korzyści dla zdrowia to jedno. Drugą rzeczą jest dokuczanie kobietom, które chcą się bawić w Halloween. Po tym zbojkotuję już Subway, chociaż i tak nigdy tam nie jadłam", pisze redaktor amerykańskiej edycji.

W Polsce chyba nie ma problemu ani doboru kostiumu na Halloween (choć zwyczaj zyskuje na popularności), ani też nie mamy tak dużego odsetku ludzi otyłych.

Czy mimo to też czujecie się urażone tym spotem?


Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!