Alexa Chung znana dotychczas przede wszystkim z kampanii dla Vero Mody, tym razem zaskoczyła udziałem w sesji fotograficznej promującej internetowy butik mytheresa.com

Sklep został uruchomiony w 2006 roku i znajdziemy w nim takie marki jak: Valentino, Balenciaga czy Saint Laurent.

Założycielka platformy sprzedażowej, Susanne Botschen, o swoim wyborze mówi tak: Miałam przyjemność spotkać Alexę w Nowym Jorku. Byłam pod wrażeniem jej wdzięku, inteligencji, humoru i dowcipu.

Aktualnie mytheresa.com rusza z projektem krótkich filmów, w których co miesiąc inna gwiazda będzie mogła podzielić się swoimi poradami dotyczącymi mody z klientkami sklepu.

Uważacie, że pomysł marki przyczyni się do rozreklamowania butiku na skalę światową?

Alexa Chung promuje internetowy butik Mytheresa.com

Alexa Chung promuje internetowy butik Mytheresa.com

Alexa Chung promuje internetowy butik Mytheresa.com

Alexa Chung promuje internetowy butik Mytheresa.com