Do tej pory gwiazdy i celebrytki najczęściej stawiały na polską markę Bizuu.

Wygląda na to, że projekty Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak mają konkurencję.

Agnieszka Więdłocha i Kamila Szczawińśka kilka dni temu na salonach lansowały inną polską markę – Messo.

Aktorka podczas konferencji prasowej organizowanej przez Warsaw Fashion Weekend pojawiła się w stylizacji z jej najnowszej kolekcji. Znana aktora postawiła na biało-czarny zestaw: taliowaną spódnicę o modnej długości midi oraz krótki top, delikatnie odsłaniający brzuch. Całość zaakcentowała pomarańczowymi, kontrastowymi szpilkami.

Kamila Szczawińska postawiła na zestaw w kolorze głębokiego turkusu: jedwabną spódnicę z koła oraz top z kalejdoskopowym printem, który jest podkreślony beżową, perforowaną skórą. Topmodelka do stylizacji dobrała metaliczną, puzderkową torebkę oraz skórzaną kurtkę w kolorze pudrowym.

Ceny wiosenno-letniej kolekcji wahają się od 200 zł do 1000 zł. W poniższej galerii znajdziecie pełną, wiosenno-letnią linię marki.

Agnieszka Więdłocha i Kamila Szczawińska w Messo (FOTO)

Agnieszka Więdłocha i Kamila Szczawińska w Messo (FOTO)

Agnieszka Więdłocha i Kamila Szczawińska w Messo (FOTO)

Agnieszka Więdłocha i Kamila Szczawińska w Messo (FOTO)

Agnieszka Więdłocha i Kamila Szczawińska w Messo (FOTO)