Takiego hejtu i to jeszcze w Walentynki nie spodziewał się chyba nikt, choć prowadzący oficjalne instagrmowe konto Adidasa mogli się z nim… A wszystko za sprawą zdjęcia, którym 14 lutego marka postanowiła podzielić się ze swoimi fanami.

ZOBACZ TEŻ: Dlaczego Ewa Chodakowska atakuje hejterów?

Co przedstawiała „kontrowersyjna” fotka? Okazało się, że miłość nie w każdym wydaniu podoba się obserwującym sieciówki… Zdjęcie przedstawiało dwie dziewczyny, po których bliskości można było wnioskować, że są całująca się parą. Sytuacja ta idealnie wpisywała się w walentynkowy kontekst. Wielu użytkownikom obserwujących producenta m.in. modnych sportowych butów spodobało się właśnie takie odniesienie do święta zakochanych.

Niestety, znaleźli się także zagorzali krytycy zdjęcia…

Na szczęście Adidas postanowił szybko i skutecznie odpowiedzieć na hejt pojawiający się w komentarzach. Nic dziwnego, że ta reakcja zyskała zdecydowanie mocniejszy, pozytywny odzew.

Zobaczcie!

Adidas Instagram

Adidas wie, jak najlepiej gasić hejterów

The love you take is equal to the love you make.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika adidas (@adidas)