Znane marki sięgają po najróżniejsze pomysły, gdy chodzi o promocję nowych produktów. Kolejne kampanie stają się często coraz oryginalniejsze. Ostatnio Adidas przykuł uwagę swoim pomysłem.

Wielkie pudełko po butach – gdziekolwiek by go nie umieścić, zawsze zwróci uwagę. Szczególnie gdy jest rozmiarów baraku, znalazło się w centrum Londynu i spełnia rolę sklepu… To część najnowszej kampanii marki.

To nie pierwsza taka akcja Adidasa. Rok temu podobne pudełko stanęło na ulicach Barcelony. Tym razem chodzi o promocję nowego-starego modelu butów Stan Smith. Marka powróciła do niego po przerwie.

Udany pomysł na kampanię? Podoba się Wam?

Adidas otworzył sklep w kształcie pudełka (FOTO)

Adidas otworzył sklep w kształcie pudełka (FOTO)

Adidas otworzył sklep w kształcie pudełka (FOTO)
Tak prezentowało się „pudełko” Adidasa rok temu w Barcelonie.