Powszechnie wiadomo, że kampanie reklamowe i zdjęcia pochodzą z niemalże perfekcyjnej rzeczywistości, w której wszystko jest gładkie, równe i idealne… Rzeczywistość ta ma nawet swoją bardzo ładną nazwę – Photoshop. Grafików komputerowych nie raz i nie dwa razy poniosła fantazja, która kazała im retuszować zdjęcia modelek, którym do ideału brakuje niewiele…

ZOBACZ TEŻ: KONTROWERSYJNE ZDJĘCIA NAJNOWSZEJ KOLEKCJI VICTORII BECKHAM!

Nathalie Croquet, znana stylistka z Paryża, sprzeciwiła się idealnej reklamie i stworzyła projekt o nazwie SPOOF. Postanowiła zaprezentować nam, jak wyglądałyby reklamy znanych domów mody, gdyby w roli modelki wystąpiła „zwykła” kobieta, której do ideału daleko. Jak wyszło?

Fantastycznie! Nathalie pokazała się od bardzo dobrej strony, odtworzyła dokładnie każdą ze stylizacji i efekt jest zaskakujący. Niewyretuszowany cellulit, widoczne zmarszczki, a może odstające włosy? Nie wiemy jak Wam, ale nam nie przeszkadza to ANI TROCHĘ! Akcja pokazuje, że wcale nie musimy być perfekcyjne jak Kate Moss czy Gisele Bündchen – każda z nas ma prawo czuć się świetnie.

Jak Wam się podobają te zdjęcia?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?

A gdyby tak w reklamach występowały normalne kobiety?