A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?

przejdź do komentarzy
reklama reklama/Takepart

To wygląda... hmm... dziwnie.

Uprzedmiotowienie kobiet jest już tak powszechne, że niemal nie robi na nikim wrażenia. Mało tego - gdyby w takiej samej roli wystąpili panowie, widok byłby co najmniej dziwny. Dowód? Te oto zdjęcia. Przerobione fotografie reklamowe w wersji męskiej są tak samo niesmaczne, ale i znacznie bardziej… niezręczne.

Nikt jednak nie zdaje sobie sprawy, jak przedstawiane są panie, póki nie dochodzi do zamiany ról. Bo gdyby tak pana chwycić za klatkę piersiową, jak w reklamie Tom Forda?

Portal Takepart postanowił przeprowadzić własny eksperyment i stworzył własne, męskie wersji popularnych reklam. Oto one:
 


A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?

A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?

A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?

A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?

A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!