Uprzedmiotowienie kobiet jest już tak powszechne, że niemal nie robi na nikim wrażenia. Mało tego – gdyby w takiej samej roli wystąpili panowie, widok byłby co najmniej dziwny. Dowód? Te oto zdjęcia. Przerobione fotografie reklamowe w wersji męskiej są tak samo niesmaczne, ale i znacznie bardziej… niezręczne.

Nikt jednak nie zdaje sobie sprawy, jak przedstawiane są panie, póki nie dochodzi do zamiany ról. Bo gdyby tak pana chwycić za klatkę piersiową, jak w reklamie Tom Forda?

Portal Takepart postanowił przeprowadzić własny eksperyment i stworzył własne, męskie wersji popularnych reklam. Oto one:

 
A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?

A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?

A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?

A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?

A gdyby tak facetów uprzedmiotowić w reklamie?