Niewielu projektantów mody stawia w swoich kampaniach na dojrzałe modelki. Zdecydowanie częściej ich projekty – nawet te kierowane do starszych klientek – prezentują 20-latki. Jednak nie u Mary-Kate i Ashley Olsen. Młode projektantki postanowiły nie podążać za tym trendem.

W najnowszej kampanii The Row postawiły na dopasowanie modelek do typu stylizacji z kolekcji. Luksusowe, proste, przemyślane i bardzo poważne zestawy prezentowały Ursula Wallis, Esther de Jong i najbardziej charakterystyczna z trójki Linda Rodin.

65-latka idealnie pasuje do stylu prezentowanego w propozycjach sióstr Olsen. To nie pierwsza kampania z udziałem Rodin. Zajmowała się modelingiem też wcześniej. W swojej karierze była także redaktorką Harper’s Bazaar. Obecnie jest związana z firmą kosmetyczną sygnowaną jej nazwiskiem.

Myślicie, że to kolejny krok do urealnienia kampanii modowych, czy sprytny zabieg marketingowy. Liczymy na to, że to dalszy ciąg wstępu do dyskusji o modelkach i tym, jak powinny wyglądać.

65-letnia Linda Rodin modelką nowej kampanii sióstr Olsen

65-letnia Linda Rodin modelką nowej kampanii sióstr Olsen

65-letnia Linda Rodin modelką nowej kampanii sióstr Olsen

65-letnia Linda Rodin modelką nowej kampanii sióstr Olsen

65-letnia Linda Rodin modelką nowej kampanii sióstr Olsen

65-letnia Linda Rodin modelką nowej kampanii sióstr Olsen

65-letnia Linda Rodin modelką nowej kampanii sióstr Olsen

65-letnia Linda Rodin modelką nowej kampanii sióstr Olsen

65-letnia Linda Rodin modelką nowej kampanii sióstr Olsen

65-letnia Linda Rodin modelką nowej kampanii sióstr Olsen