5 prostych sztuczek, dzięki którym brzuch stanie się płaski

przejdź do komentarzy
dieta dieta/unsplash.com/Simona Todorova

Kilka cennych wskazówek.

Połączenie diety i ćwiczeń to skuteczna droga do osiągnięcia wymarzonej sylwetki, ale kluczem do sukcesu jest oczywiście regularność i spora dawka motywacji. Na widoczne efekty potrzeba też czasu, a tego nie zawsze nam wystarcza. Jeśli więc szukasz sposobów na szybkie wyszczuplenie ciała, jeszcze przed upragnionym urlopem, mamy kilka porad, które mogą się sprawdzić.

Czasem wystarczy zmienić niektóre z nawyków żywieniowych, by uzyskać widoczne efekty. Pierwszym sposobem jest zamiana porannej kawy na wodę z cytryną. To proste rozwiązanie, które niesie za sobą wiele pozytywnych zmian.

4 PRZEKĄSKI, KTÓRE MOŻESZ JEŚĆ PRZED SNEM BEZ OBAW, ŻE PRZYTYJESZ

Najważniejszymi są: pobudzenie metabolizmu i dostarczenie organizmowi sporej dawki przeciwutleniaczy. Cytryna zawiera w sobie witaminę C, która oczyszcza organizm z toksyn i pobudza produkcję kolagenu, dzięki czemu skóra odzyskuje jędrność i elastyczność.

Kolejną ważną kwestią jest włączenie do diety konkretnych przypraw – chilli, kurkuma, pieprz cayene i imbir powinny obowiązkowo znaleźć się w przyrządzanych potrawach. Wpływają one korzystnie na przemiany metaboliczne w organizmie.


Produkty probiotyczne takie jak kefir, kapusta kiszona i jogurt również mają bardzo dobry wpływ na pobudzenie metabolizmu. Dlatego warto włączyć je do diety, szczególnie przed wakacjami. Pomagają pozbyć się uczucia wzdęcia i wspierają odbudowę flory bakteryjnej w jelitach.

PRZYSPIESZ OPALENIZNĘ I ZACHOWAJ JĄ NA DŁUŻEJ. WŁĄCZ DO DIETY TE PRODUKTY


Zielone warzywa to kolejny ważny składnik diety. Zawierają w sobie chlorofil, który pomaga w szybkiej detoksykacji organizmu i niweluje efekt wzdętego brzucha. Codzienne posiłki warto wzbogacić o szpinak, szparagi, awokado, jabłka, kiwi i brokuły.

Picie dużej ilości wody jest jak najbardziej wskazane, ale nie do posiłku. W ten sposób rozcieńczasz sok żołądkowy, co z kolei prowadzi do spowolnienia procesu trawienia. A to może prowadzić do uczucia zmęczenia, ale również powoduje, że brzuch staje się nadęty. O wiele lepszym rozwiązaniem jest wypicie szklanki wody na około 30 minut przed posiłkiem.

DIETA DLA SKÓRY, CZYLI CO JEŚĆ, BY WYGLĄDAĆ ŚWIEŻO I PROMIENNIE PRZEZ CAŁY ROK


Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość

Wasze komentarze (2): sortuj
  • gość 12-07-19, 16:16 cytuj
    gość: gość, 11-07-19, 14:56 napisał(a):
    Nigdy jakoś za piciem wody nie przepadałam. Zawsze wybierałam słodkie napoje. Ale chyba czas to zmienić. Zaraz pójdę kupie cisowiankę i cytryny. Zobaczymy czy ten sposób działa. Nie spodziewam się jakiś wielkich efektów. Ale zawsze warto spróbować :)

    Slodkie napoje to sam cukier niestety:/ ja tez nie lubie pic wody, ale pije, dla zdrowia. Traktuje picie wody jak lekarstwo po prostu. Trzeba i tyle, conajmniej 2 litry dziennie.
  • gość: gość 11-07-19, 14:56 cytuj
    Nigdy jakoś za piciem wody nie przepadałam. Zawsze wybierałam słodkie napoje. Ale chyba czas to zmienić. Zaraz pójdę kupie cisowiankę i cytryny. Zobaczymy czy ten sposób działa. Nie spodziewam się jakiś wielkich efektów. Ale zawsze warto spróbować :)