Niedawno pokazywałyśmy Wam materiał, w którym matka tanorektyczna postanowiła opalić swoją kilkuletnią córeczkę i w tym celu zafundowała jej sztuczne opalanie, które zakończyło się poważnymi oparzeniami. (News przeczytacie
TUTAJ)

Lekarze zaczęli uważniej przyglądać się zjawisku tanoreksji i dostrzegli niepokojące przesłanki w najnowszej reklamie marki H&M.

Ich zdaniem opalone ciało Isabeli Fontany, które pojawiło się na billboardach promujących kostiumy kąpielowe znanej sieciówki, może spowodować nasilenie tanoreksji wśród młodych kobiet.

Wielu ludzi, szczególnie młodych, będzie chciało tak wyglądać. Będą chcieli uzyskać podobny kolor opalenizny, pomimo że nie dla każdego rodzaju skóry jest to możliwe – ostrzega doktor Ralph Braun z Centrum Wczesnego Wykrywania Raka Skóry w Zurychu.

H&M broni się jednak mówiąc, że ciemna karnacja modelki ma jedynie podkreślić kolory kostiumów.

Jakie macie zdanie w tej sprawie? Lekarze przesadzają, czy może reklama rzeczywiście może źle wpłynąć na osoby lubujące się w mocnej opaleniźnie?

H&M promuje tanoreksję? (FOTO+VIDEO)

H&M promuje tanoreksję? (FOTO+VIDEO)