Poszukiwania idealnego biustonosza to wcale nie jest prosta sprawa! Wiedzą o tym przede wszystkim posiadaczki dużego biustu. Z pomocą przychodzi marka Triumph. Co przygotowała tym razem?

ZOBACZ KONIECZNIE: DLACZEGO KOBIETY W POLSCE NOSZĄ ŹLE DOBRANE BIUSTONOSZE?

Triumph przedstawia krótki animowany film, w którym urzeczywistnia się marzenie o odnalezieniu swojego Ideału… biustonosza. Musicalowy spot jest kontynuacją kampanii, która poprzez hasło „Znajdź swój Ideał”, a wcześniej „Stand up for Fit”, zachęca kobiety do poszukiwań perfekcyjnie dopasowanej bielizny. Triumph, jako pierwsza na świecie marka bieliźniana, wykorzystuje animację w tak innowacyjny sposób, aby zwrócić uwagę kobiet na istotny temat jakim, jest odpowiednie dopasowanie rozmiaru i fasonu biustonosza. Która z nas nie marzy o tym, aby przenieść się do bajkowego świata… pełnego koronek i pięknych detali?

Postacie oraz sama animacja to dzieło dwóch utalentowanych artystów: Tobiasa Fuerter oraz Yves Bollag ze Stories AG. O współpracy z marką Triumph opowiedział jeden z nich: „Triumph jest fantastyczną marką do stworzenia pełnej emocji historii. Ludzie z łatwością identyfikują się z animowanymi postaciami, o czym może świadczyć sukces bajek na całym świecie. Poza tym – idealny biustonosz i książę z bajki mają wiele wspólnego: każda kobieta marzy o znalezieniu swojego Ideału.”

Animacja opowiada historię Hannah i jej dwóch przyjaciółek – Mary i Tammy, które wspierają główną bohaterkę w poszukiwaniach jej Ideału. Historia ma swój happy end – Hannah znajduje swój Ideał biustonosza w postaci bestsellerowaego modelu marki Triumph – Amourette.

Główną postacią tego musicalowego filmu jest gwiazda sesji zdjęciowych Triumph, modelka Sports Illustrated – Hannah Ferguson. Natomiast w Polskiej wersji językowej, w roli głównej, usłyszymy gwiazdę i ambasadorkę marki Triumph – Barbarę Kurdej-Szatan. „Zaproszenie Basi do współpracy przy tym projekcie było dla nas oczywiste – jest to naturalna kontynuacja współpracy przy kampanii „Znajdź swój Ideał”. Basia jest niezwykle utalentowana zarówno wokalnie jak i aktorsko, więc nagranie polskiej wersji przebiegło bardzo sprawnie. Dodatkowo dzięki udziałowi Basi polska wersja zyskała jeszcze więcej uroku.” – mówi Marzena Kuśmirek, Dział PR Triumph Interenational Polska.

Jak Wam się podoba?

Znajdź swój Ideał, czyli nowa kampania reklamowa Triumph

Znajdź swój Ideał, czyli nowa kampania reklamowa Triumph

Znajdź swój Ideał, czyli nowa kampania reklamowa Triumph

Znajdź swój Ideał, czyli nowa kampania reklamowa Triumph

Znajdź swój Ideał, czyli nowa kampania reklamowa Triumph

Znajdź swój Ideał, czyli nowa kampania reklamowa Triumph