Karl Lagerfeld już jakiś czas temu zapowiedział, że pracuje nad stworzeniem tańszej linii odzieży sygnowanej swoim nazwiskiem. Projektant nie rzuca słów na wiatr – pierwsza kolekcja jest już praktycznie gotowa, a fani twórczości dyrektora kreatywnego domu mody Chanel odliczają dni do jej prezentacji – pełen katalog ma trafić do sieci dopiero w dniu pokazu, który odbędzie się 25 stycznia w ramach Paris Couture Week.

Linia zatytułowana jest po prostu Karl i przez pierwszy miesiąc licząc od premiery dostępna będzie wyłącznie w internetowym butiku Net-A-Porter – następnie zaś jej sprzedaż przeniesiona zostanie na stronę karllagerfeld.com.

Lagerfeld postanowił tymczasem udostępnić mały podgląd pierwszej kolekcji – projektant opublikował jedno zdjęcie prezentujące stylizację utrzymaną w stylu androgynicznego szyku. Twarzą kolekcji została jedna z ulubionych modelek Lagerfelda – Saskia de Brauw.

Związane ze światem mody osoby, które miały już okazję przyjrzeć się kolekcji zapewniają, że jest na co czekać – całość ma być elegancka, ale jednocześnie na luzie, nowoczesna i idealnie trafiająca w gusta młodych ludzi. Najtańsze elementy kolekcji nabyć można będzie za 95$, a ceny większości nie mają przekraczać 450$. Wyjątek tutaj stanowi odzież uszyta ze skóry naturalnej – za te modele będzie trzeba zapłacić nawet ponad 1000$.

Zobaczcie pierwsze zdjęcie oraz krótki film reklamowy stworzony na potrzeby butiku Net-A-Porter, w którym pojawiła się między innymi Anja Rubik:

Karl