Część z Was ma szanse pamiętać jak kończyło się wypuszczanie każdego wcześniejszego kosmetyku spod szyldu sióstr Kardashian/Jenner. Bez względu na to, czy były to zestawy do malowania ust od Kylie Jenner, czy pierwsze produkty od Kim Kardashian rozpoczęciu sprzedaży towarzyszyło ogromne zainteresowanie… Oczywiście przekładało się ono także na wyniki sprzedażowe.

Tak – produkty Kylie Cosmetics i KKWBeauty sprzedawały się do tej pory w zawrotnym tempie. W przypadku premiery błyszczyków, były to zaledwie chwile. Kim mogła poszczycić się wynikiem sprzedażowym na poziomie 3 godzin w przypadku pierwszego zestawu do konturowania.

A jak radzi sobie osławiona paletka?

Przypomnijmy, że ostatni kosmetyk KKWBeauty trafi do sprzedaży 22 sierpnia. W Los Angeles rozpoczęła się ona od 12.00, co oznacza, że w Polsce była wtedy 21.00. Hmmm… Czyżby paletka jednak nie była takim hitem jak jej poprzednicy? A może lekko zaszkodziło jej zamieszanie i awantura towarzysząca instagramowej premierze?

ZOBACZ TEŻ: Co za awantura! Jeffree Star skrytykował swatche Kim Kardashian i… pożałował!

Cóż… Bez względu na przyczynę, sprzedaż, choć szybka, wydaje się być mniej spektakularna niż w przypadku jej kosmetycznych poprzedników. Pierwsze z trzech rodzajów paletek zniknęły 2 godziny po premierze. Kolejnemu kolorowi potrzebne były już 4… Co oznacza, że w sprzedaży nadal dostępny zostaje jeden z wariantów, medium.

Nie da się ukryć – bywało lepiej…

Powder Contour and Highlight Kit in Light. Launching tomorrow, 08.22 at 12PM PST on KKWBEAUTY.COM

Post udostępniony przez KKWBEAUTY (@kkwbeauty)

Powder Contour and Highlight Kit in Medium. Launching tomorrow, 08.22 at 12PM PST on KKWBEAUTY.COM

Post udostępniony przez KKWBEAUTY (@kkwbeauty)

Powder Contour and Highlight Kit in Dark/Deep Dark. Launching tomorrow, 08.22 at 12PM PST on KKWBEAUTY.COM

Post udostępniony przez KKWBEAUTY (@kkwbeauty)