Wiosna w propozycjach topowych sieciówek zawitała już na dobre! Ostatecznie nowy sezon w branży przypieczętowała najnowsza kampania Zary. Hiszpańska sieciówka nie dała dłużej czekać swoim fankom na zapowiedzi wiosny… Nowy lookbook pojawił się właśnie w sieci!

ZOBACZ TEŻ: Wyprzedaż w Zarze – 10 modnych torebek z zimowej kolekcji

To, co od razu przykuwa w nim uwagę, to forma. Przypomnijmy, że wcześniejsze kampanie oparte były najczęściej na zdjęciach kolorowych plenerów, opowiadały pewną historię, której tłem była natura. Było tak np. w przypadku zeszłorocznych reklam.

W tym roku marka postanowiła odejść od tej konwencji. Postawiła na stonowaną, biało-czarną formę. Dopełnieniem stały się za to doskonałe zdjęcia, wykonane przez Stevena Meisela i stylizacje oparte na kontrastach.

Styliści marki wiosną postawili na mieszankę niezwykle kobiecego stylu i przełamujących go mocniejszych akcentów. Zwiewne materiały, fasony inspirowane baletem połączone zostały z cięższymi odpowiednikami. Podobnie prezentują się także kroje ubrań – z jednej strony nie brak tu oversize’ów, z drugiej podkreśleń figury.

ZOBACZ TEŻ: Dwurzędowa marynarka: przegląd najlepszych modeli

Znajdziecie tu inspiracje dla siebie?

Zara

Zara

Zara

Zara

Zara

Zara

Zara

Zara

Zara

Zara

Zara

Zara

Zara

Zara