Bardzo lubimy przeglądać zdjęcia z kolejnych kampanii reklamowych. Regularnie prezentujemy Wam nowe kolekcje, nie tylko znanych sieciówek, ale także od znanych projektantów i wielkich domów mody. Dzisiaj mamy dla Was zdjęcia z lookbooka na ten rok od ZUO Corp. / ZUO CORP +. Jesteście ciekawe?

ZOBACZ: ZOBACZCIE KOLEJNĄ WSTRZĄSAJĄCĄ KAMPANIĘ PETA

Trzeba przyznać, że zdjęcia autorstwa Adama Plucińskiego robią wielkie wrażenie. A w szczególności, kiedy przeglądamy wszystkie na raz. Bardzo podoba nam się czarno-biała spójna kolorystyka, można odnieść wrażenie, że kolejne zdjęcia są doskonałym uzupełnieniem tych poprzednich. W kampanii wzięły udział m.in. Charlotte Tomaszewska (ostatnio zadebiutowała jako aktorka w filmie Modelka), Maria Konieczna czy Inez Waszkiewicz.

Kampania ZUO CORP + sprawiła, że określenie unisex nabiera nowego znaczenia. Marka zaciera granice między kolekcją damską i męską, stawia po prostu na UBRANIA.

ZOBACZ TEŻ: KATE MOSS DLA EQUIPMENT

Jak Wam się podoba?

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +

Unisex nabiera nowego znaczenia, czyli nowa kampania ZUO CORP +