Takiego hejtu na Kendall Jenner już dawno nie było! Wszystko przez Pepsi
Upsss… Nie tak miało to wyglądać. Nowa kampania reklamowa Pepsi z Kendall Jenner w roli głównej miała być hitem. Gwarantem tego miało być nie tylko pojawienie się w spocie modelki, ale i wydawać – by się mogło – mocna idea przekazu.
Niestety, okazało się, że połączenie Jennerki i picia Pepsi ponad podziałami dla odbiorców jest raczej ciężko strawne. Przynajmniej do takiego wniosku można dojść przeglądając teść fali komentarzy, którą wywołała kampania.
Co jest tu głównym zarzutem?
Cóż… Wg komentujących, w kontekście potężnych protestów przewijających się nie tylko przez Stany Zjednoczone, łączenie tego tematu z Kendall Jenner i piciem słodkiego napoju jest odrobinę nie na miejscu. Nic dziwnego, że krytyka leje się tu strumieniami.
ZOBACZ TEŻ: Kendall Jenner założyła jeansy, których po prostu nie było
Obecność Jennerek w reklamie dobra na wszystko? Najwyraźniej nie tym razem…
"Wow, I just solved all the problems in the country by being rich and thin and white and pretty. What else should I do today?" pic.twitter.com/vZiAgrkmaF
— Olivia A. Cole (@RantingOwl) 4 kwietnia 2017
Umm @pepsi ???? #pepsi #you #got #some #splainin #to #do pic.twitter.com/MtE8gllvSj
— Amanda (@Amanda_Barlow) 4 kwietnia 2017
New Pepsi ad. pic.twitter.com/blJvrzE6FP
— Steven Perkins (@stevenperkins) 5 kwietnia 2017
So we should just give Putin & Assad & Trump a can of Pepsi & everything will be fine?
— Kumail Nanjiani (@kumailn) 4 kwietnia 2017