Upsss… Nie tak miało to wyglądać. Nowa kampania reklamowa Pepsi z Kendall Jenner w roli głównej miała być hitem. Gwarantem tego miało być nie tylko pojawienie się w spocie modelki, ale i wydawać – by się mogło – mocna idea przekazu.

Niestety, okazało się, że połączenie Jennerki i picia Pepsi ponad podziałami dla odbiorców jest raczej ciężko strawne. Przynajmniej do takiego wniosku można dojść przeglądając teść fali komentarzy, którą wywołała kampania.

Co jest tu głównym zarzutem?

Cóż… Wg komentujących, w kontekście potężnych protestów przewijających się nie tylko przez Stany Zjednoczone, łączenie tego tematu z Kendall Jenner i piciem słodkiego napoju jest odrobinę nie na miejscu. Nic dziwnego, że krytyka leje się tu strumieniami.

ZOBACZ TEŻ: Kendall Jenner założyła jeansy, których po prostu nie było

Obecność Jennerek w reklamie dobra na wszystko? Najwyraźniej nie tym razem…

Takiego hejtu na Kendall Jenner już dawno nie było! Wszystko przez Pepsi

Takiego hejtu na Kendall Jenner już dawno nie było! Wszystko przez Pepsi

Takiego hejtu na Kendall Jenner już dawno nie było! Wszystko przez Pepsi