deep euphoria

Zapach deep euphoria wkracza na nowe terytorium olfaktoryczne jako pierwsza wibrująca szyprowo kwiatowa kompozycja w portfolio marki Calvin Klein. Zapach otwiera nuta wodna oraz aromat czarnej magicznej róży, które przeplatają się tworząc aurę wilgoci przez cały czas trwania zapachu na skórze. Dzięki temu kompozycja staje się namiętna i przywołuje zmysłowość klasycznej wersji zapachu. Mieszanka nut głowy z nutami serca podkreśla nowoczesną kobiecość oraz najwyższą jakość bogatego zapachu. Ostatnie akordy bazowe otulają skórę piżmem, które daje wrażenie gładkości, zmysłowego bogactwa. Zanurzając się w nim głęboko, zapach przywołuje uczucie ciepła i przyjemności. Wszystkie elementy zapachu uzupełniają się i stanowią ucieleśnienie wyjątkowej i wielowymiarowej siły oraz prawdziwego szyku. W ten sposób kompozycja podkreśla wszystkie oblicza osobowości kobiety zapachu deep euphoria.

Rodzina zapachu: wibrująca szyprowo – kwiatowa

Nuty głowy: cascalone – nuta wodna, biały pieprz, liście mandarynki

Nuty serca: czarna magiczna róża, geranium, jaśmin sambac

Nuta bazy: piżmo, paczuli, mineralna nuta drzewna

Flakon i opakowanie

Flakon zapachu deep euphoria Calvin’a Klein’a jest skierowany do młodej, nowoczesnej kobiety, która ucieleśnia siłę kobiecości. Design jest nową interpretacją klasycznego flakonu euphoria poprzez zabawę kształtem i konturami oraz luksusowym kolorem wody kontrastującej barwą bakłażanu z połyskującymi czarnymi akcentami. Zwieńczony prostokątnym korkiem, eliptyczny flakon jest dziełem sztuki, wytwornym a z drugiej strony organicznym, przywołującym zagadkową mieszankę nut, która odzwierciedla siłę kobiecości. Flakon mieści się w błyszczącym czarnym opakowaniu, pokrytym ukośnymi promieniami neonowego blasku, który wabi jak lekko uchylone drzwi zapraszające by zerknąć co jest za nimi.

Nowy zapach marki Calvin Klein  deep euphoria

Kampania reklamowa

Przez dziesięć lat kampania reklamowa zapachu Euphoria Calvina Kleina w niezwykle pomysłowy sposób przedstawiała piękny sen na jawie z lśniącymi obrazami i fantazyjnymi interpretacjami. Tej jesieni, aktorka Margot Robbie wystąpi w mocnej globalnej kampanii reklamowej, która przedstawia zmysłowość poprzez różne doświadczenia i przemiany. Zobaczymy zacierające się granice między fantazją a rzeczywistością za zamkniętymi drzwiami, by na końcu odsłonić różnorodne oblicza osobowości kobiety zapachu deep euphoria. Akcja rozgrywa się w bezpretensjonalnym pokoju hotelowym. Jest ranek, bohaterka stoi w pełnym blasku słońca. Wygląda naturalnie i surowo. To, co wydarzyło się poprzedniej nocy powoli zaczyna się odsłaniać w postaci serii obrazów, które przywołują najgłębsze fantazje Margot i jej najskrytsze pragnienia.