Kto powiedział, że zdrowe, dietetyczne płatki śniadaniowe i przekąski muszą promować szczupłe modelki?

Marka Kellogg’s znana z produktów Special K postanowiła zmienić swoją strategię reklamową i do swojej najnowszej kampanii zatrudniła kobiety w rozmiarze 40 – 44.

Reklama oprócz promowania płatków i innych przekąsek, zwraca uwagę na coś więcej niż waga. Bohaterki kampanii po wejściu na wagę zamiast kilogramów widzą napisy „jesteś wspaniała”, „jesteś wyjątkowa” i „jesteś piękna”.

Jak myślicie, czy nowy wizerunek marki wyjdzie jej na dobre? Naszym zdaniem na pewno!

 
Marka  Kellogg's rezygnuje ze szczupłych modelek!

Marka  Kellogg's rezygnuje ze szczupłych modelek!

Marka  Kellogg's rezygnuje ze szczupłych modelek!

Marka  Kellogg's rezygnuje ze szczupłych modelek!

Marka  Kellogg's rezygnuje ze szczupłych modelek!

Video reklamowe zobaczycie TUTAJ