Wiosenną kampanią Eckhaus Latta żyje dziś cała branża modowa. To już więcej niż pewne – marka zaprezentowała właśnie jedną z najgłośniejszych reklam 2017 roku. Tak daleko w chęci zszokowania nie posunął się chyba jeszcze nikt…

ZOBACZ TEŻ: Reserved obrywa za kampanię #POLSKICHLOPAK? Marka się tłumaczy

Czym kampania zasłużyła sobie na taki opis? Cóż…

Wystarczy jeden rzut oka na zaprezentowane w niej zdjęcia. Zapomnijcie o tradycyjnym podejściu do pokazywania ubrań z nowej kolekcji. Propozycje Eckhaus Latta prezentują modele i modelki… uprawiający ze sobą seks. Nie, nie symulujący.

W kampanii udział wzięły prawdziwe pary. Akty, które zaprezentowały przed obiektywem Heji Shin także były zupełnie prawdziwe. Dodajmy, że do udziału w sesji zaproszone zostały nie tylko pary heteroseksualne, ale i homoseksualne.

ZOBACZ TEŻ: #Dziękujemy, że jesteś sobą! Kampania House wiosna-lato 2017

Pomimo że kluczowe części połączonych ze sobą ciał modeli i modelek zostały zasłonięte, zdjęcia i tak wywołują sporo kontrowersji – nawet w otwartej na odważne eksperymenty branży modowej…

Zobaczcie…