W przypadku marek luksusowych własna strona w sieci to dzisiaj standard, tym bardziej, że oferuje ona całodobowy i szybki dostęp do najnowszych zdjęć z pokazów, lookbooki świeżych kolekcji, a także wyszukiwarkę salonów czy konkursy i ciekawe oferty. Jest to więc właściwie konieczność, którą doceniają klienci. Ostatnio tę prostą prawdę zrozumiał Marc Jacobs.

Jego strona została stworzona na wzór komiksu, poruszanie po którym ułatwiają nam animowane postaci. Zdecydowanie nie jest to sztywna i tradycyjna strona z obrazkami.

Po przejściu do strony głównej mamy dostęp do widoku kategorii. Wyraźne nagłówki pomogą nam odnaleźć interesujące działy a więc Marc Jacobs Collections, Marc by Marc Jacobs, Little Marc Jacobs i Special Items.

Po kliknięciu uzyskamy dostęp do kolekcji damskiej, męskiej, dziecięcej, akcesoriów, perfum i gadżetów. Możemy zobaczyć nagrania z wybiegu, zdjęcia poszczególnych produktów, a w sekcji World of Marc Jacobs znajdziemy także krótkie filmiki z pracownikami firmy, video, artykuły, zdjęcia z podróży i plotki.

Strona w całości sprawia dobre wrażenie, nie mamy trudności w korzystaniu z niej i z przyjemnością buszujemy wśród materiałów dodatkowych jakie oferuje projektant. Gdyby jeszcze istniała możliwość wysyłki przedmiotów Polski…

Oczywiście zobaczcie same, jak przedstawia się strona Marca Jacobsa.

Czy korzystacie ze stron projektantów by wiedzieć więcej o tym, co w modzie piszczy?

Wejście do wirtualnego butiku

Asystenci podpowiedzą, co robić

Na jaką sukienkę się zdecydujesz?

A gdybyś wolała torebkę…