To już kolejna odsłona jesiennych propozycji Mango. To właśnie pod jej znakiem upływały tygodnie września i będą upływały kolejne tegorocznej jesień. Tym razem styliści Mango stawiają na naturalna kobiecość, nie wciśniętą w ramki z Photoshopa…

ZOBACZ TEŻ: Mango Violeta Layer Up – Warstwowe stylizacje w nowym katalogu na jesień 2016

Aktorka Rossy de Palma, modelka Alessandra Garcia – córka Anthony’ego Garcii, prezenterka telewizyjna Tania Llasera i modelka Lorena Duran apelują, aby kobiety nie były oceniane na podstawie ich wymiarów. Z humorem i pasją domagają się zmiany. Ciało Plus Size to również standard! – tak o nowej kampanii pisze sama sieciówka.

style="overflow:hidden;">

I rzeczywiście – w nowym katalogu nie znajdziecie wystudiowanych poz ukrywających niedoskonałości figury. Pojawiły się za to cztery prawdziwe kobiety – aktorki, modelki plus size, choć nie z grona najbardziej rozpoznawalnych, prezenterki. Każda z nich może pochwalić się świetną kobiecą figurą i chęcią przekazania jak najszerszemu gronu odbiorców idei kampanii #WeAreVioleta.

ZOBACZ TEŻ: Kampania Gucci Cruise 2017

Jak ją oceniacie?

Mango #WeAreVioleta - Gdy w kampanii pojawiają się zwykłe kobiety (FOTO)

Mango #WeAreVioleta - Gdy w kampanii pojawiają się zwykłe kobiety (FOTO)

Mango #WeAreVioleta - Gdy w kampanii pojawiają się zwykłe kobiety (FOTO)

Mango #WeAreVioleta - Gdy w kampanii pojawiają się zwykłe kobiety (FOTO)

Mango #WeAreVioleta - Gdy w kampanii pojawiają się zwykłe kobiety (FOTO)

Mango #WeAreVioleta - Gdy w kampanii pojawiają się zwykłe kobiety (FOTO)

Mango #WeAreVioleta - Gdy w kampanii pojawiają się zwykłe kobiety (FOTO)

Mango #WeAreVioleta - Gdy w kampanii pojawiają się zwykłe kobiety (FOTO)