Moda jest nieodłączną częścią naszego życia. Cropp to marka nastawiona przede wszystkich na młodych ludzi, którzy cenią sobie zarówno styl, jak i wygodę. Przychodzimy do Was z najnowszym lookbookiem marki, czyli jesienną kampanią reklamową. Sprawdźcie, czy klimatyczne zdjęcia przypadną Wam do gustu.
ZOBACZ KONIECZNIE: SPORTOWE BUTY NA JESIEŃ – PRZEGLĄD NOWOŚCI ZNANYCH MAREK
Eksploracja miejska to stały element każdej kampanii marki Cropp i choć stereotypowo Londyn kojarzy się z angielskimi dżentelmenami, muzeami sztuki, parkami i oczywiście rodziną królewską, tętni on podziemnym, alternatywnym życiem. To właśnie ta twarz stolicy Wielkiej Brytanii szczególnie zainteresowała Cropp’ową ekipę w najnowszej, jesiennej odsłonie marki.
Sesja obnaża alternatywną część Londynu, pokazując zapomniane uliczki pełne street-artu, squaty oraz undergroundowe skateparki. Na zdjęciach możemy zobaczyć jak Cropp’owe crew przemierza, takie lokacje jak Camden Town, Southbank i Shoreditch, na deskorolkach, imprezuje i zatapia się rzeczywistość londyńskiego podziemia.
Sesja zdjęciowa, która w całości została zrealizowana przy pomocy aparatów analogowych, jest dziełem Karola Grygoruka. Imprezowy nastrój, odkrywanie różnych twarzy miasta oraz skate’owy edit zostały również uwiecznione w formie filmu wideo przez Floriana Malaka, który niejednokrotnie współpracował z marką tworząc m.in. film z podróży Cropp’owej ekipy do Toronto w sezonie jesienno-zimowym 2014 czy uwieczniony na taśmie wielkomiejski zgiełk Hong Kongu w sezonie wiosna-lato 2015. Produkcją zajęła się warszawska agencja SHOOTME.
Zarówno zdjęcia wizerunkowe jak i film oraz lookbooki znaleźć można na odświeżonej na nowy sezon stronie www.cropp.com oraz na kanałach społecznościowych marki a ubrania z najnowszej, jesiennej kolekcji – w salonach CROPP w całej Polsce – czytamy w informacji prasowej.
style="overflow:hidden;">Lubicie styl tej sieciówki?