Czyżby era dominacji kampanii reklamowych topowych marek branży modowej z modelkami w roli głównej dobiegała właśnie końca? Nie wykluczone! Ostatnie sezony pokazały wyjątkowo mocno, że twarze związane z modelingiem nie są jedynym gwarantem sukcesu reklamy. Równie dobrze w rolach modelek sprawdzają się także celebrytki… Tu przykładem może być kampania Balmain z Kim Kardashian i Kanye Westem.

ZOBACZ TEŻ: Louis Vuitton w Chinach uchodzi za markę dla sekretarek!

Dom mody Louis Vuitton poszedł krok dalej. W nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim połączył rzeczywistość wirtualną z realnymi akcentami. Jak prezentują się efekty? By poznać ich ostateczny kształt, będziecie musiały jeszcze chwilę zaczekać… Jednak same zapowiedzi prezentują się wyjątkowo ciekawie.

Przedstawił je fanom marki na swoim instagramowym profilu Nicolas Ghesquière. Jak się okazuje, główną modelką w spocie kampanii jest Lightning, postać z gry Final Fantasy. W reklamach towarzyszyć jej będzie także koreańska znana modelka i aktorka Doona Bae.

Zobaczcie, jak prezentują się pierwsze zwiastuny kampanii!

Lightning by tetsuya nomura and visual works of square enix for the new @louisvuitton ad campaign #LVSS16

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika 🆖 (@nicolasghesquiere)

Lightning for @louisvuitton #lvss16

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika 🆖 (@nicolasghesquiere)

Reality and fantasy become one : lightning a genuine heroine in the new @louisvuitton series 4 ad campaign

Film zamieszczony przez użytkownika 🆖 (@nicolasghesquiere)

Striking @doonabae is starring in the new @louisvuitton Series 4 ad campaign SS16 pic by Juergen Teller

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika 🆖 (@nicolasghesquiere)