Nieraz miałyśmy okazje pisać o wyjątkowych kampaniach marek z nutką artystyczną w tle. W tym roku postawił na nie m.in. Christian Louboutin. Teraz mamy dla Was nową odsłonę propozycji Diora.

Mats Gustafson przygotował wyjątkowe prace z wiosenną kolekcją w roli głównej. Malarz zamienił zdjęcia i materiały na akwarele. Stworzył swoją interpretację projektów Rafa Simonsa.

Pastele i subtelność prac trafiła w nasz gusta. A w Wasze?

Kampania Dior w nieco inne wersji (FOTO)

Kampania Dior w nieco inne wersji (FOTO)

Kampania Dior w nieco inne wersji (FOTO)

Kampania Dior w nieco inne wersji (FOTO)

Kampania Dior w nieco inne wersji (FOTO)

Kampania Dior w nieco inne wersji (FOTO)

Kampania Dior w nieco inne wersji (FOTO)

Kampania Dior w nieco inne wersji (FOTO)