Zakupy w sieci to jedna z tych rzeczy, bez których nie potrafimy sobie wyobrazić życia. Jest to wielka oszczędność czasu – nie tracimy czasu na dojazd do centrum handlowego, a do tego jeżeli nie lubimy tłumów… To rozwiązanie idealne! Zastanawiałyście się kiedyś, ile czasu mija od pojawienia się impulsu i chęci zakupu danej rzeczy do kliknięcia przycisku „kup”?

ZOBACZ: JESTEŚCIE CIEKAWE, JAK WYGLĄDA PROCES POWSTAWANIA BUTÓW?

Z bardzo ciekawymi wynikami badań przychodzi Shopalike.pl. Poniżej znajdziecie świetną infografikę prezentującą średni czas potrzebny Europejczykom na dokonanie zakupu kilku popularnych produktów. Wnioski? Najmniej czasu potrzebujemy na zakup okularów przeciwsłonecznych, najwięcej na zakup kanapy.

Dla przykładu – podczas gdy zakup ubrań w większości krajów nie zajmuje więcej niż godzinę, Francuzi potrzebują na to nawet 4 godzin! Jest to najdłuższy czas w tej kategorii. Z drugiej strony Słowacy kupują ubrania najszybciej, w zaledwie 20 minut przechodzą przez cały proces od zauważenia produktu do jego zakupu. Podobne różnice zauważono w przypadku innej popularnej w internecie kategorii – butów. Podczas, gdy średnia dla Europy wynosi 68 minut, Francuzi przeciągają wybór aż do 4 godzin, a Norwegowie potrzebują na niego zaledwie 10 minut.

Więcej ciekawostek znajdziecie poniżej!

ZOBACZ TEŻ: UBRANIA, KTÓRYCH NIENAWIDZĄ MĘŻCZYŹNI

A Wam ile czasu zajmuje kupienie sukienki online?

Ile czasu potrzebujemy, żeby kupić sukienkę w sieci, a ile kolejną szminkę?