Już w czwartek do sprzedaży trafi wydanie kolekcjonerskie Harper’s Bazaar „Historia mody w okładkach”. Ten wyjątkowy album w piękny sposób ukazuje zmiany, jakie zachodziły w świecie mody, ale nie tylko – również przemiany społeczne, trendy obyczajowe, rewolucje estetyczne… Przez 150 lat istnienia najstarszego magazynu o modzie – Harper’s Bazaar – świat wielokrotnie stawał na głowie i zmieniał kierunki.

„Trudno wybrać jedną najpiękniejszą okładkę ze 150-letniej historii Harper’s Bazaar. Ale na pewno w pierwszej dziesiątce znalazłaby się Jean Shrimpton w obiektywie Richarda Avedona (kwiecień 1965 r.) – najbardziej ikoniczna okładka XX wieku. Sarah Jessica Parker, biegnąca po moście Brooklińskim, sfotografowana przez Petera Lindbergha (marzec 2009 r.). Stylowa dziewczyna w bluzce w paski, kwintesencja lat 50., uchwycona przez młodego Richarda Avedona (czerwiec 1951 r.). A z pierwszych dekad – dama na rowerze, którą w 1886 roku narysował Harry Whitney Mc Vikar”, czytamy w redakcyjnym wstępie do wydania specjalnego.

Okładki są niezwykle ważnym elementem każdego magazynu. To one odzwierciedlają jego wnętrze, zachęcają do kupienia, ale przede wszystkim zachwycają. W końcu magazyny o modzie to coś wyjątkowego. Te najpiękniejsze się kolekcjonuje, bo każdy numer jest jedyny w swoim rodzaju, każdy tworzy w pewnym sensie historię, historię mody. Okładkowe kompedium Harper’s Bazaar to po prostu must-have każdej fashionistki, miłośniczki sztuki i stylu, estetki. W numerze znajdziecie ponad 340 najlepszych okładek BAZAAR, wybranych z całej jego 150-letniej historii.

Wydanie specjalne Harper’s Bazaar dostępne będzie w sprzedaży od czwartku, 8 czerwca w cenie, 16,90 zł. Polecamy!

Harper's Bazaar „Historia mody w okładkach