„Wielka bitwa wieszakowa” – właśnie takim mianem określił to, co wczoraj działo się w jednym z warszawskich butików H&M, Filip Chajzer. Dziennikarz kolejny raz idealne spuentował niektóre zachowania członków szeroko pojmowanej branży modowej…

ZOBACZ TEŻ: Polscy blogerzy znają projekty duetu Schleswig&Holstein

Przypomnijmy, że dwa lata temu zasłynął on z cieszącego się wyjątkową popularnością reportażu o blogerach modowych. Śmiechom nie było końca, gdy kolejne osoby deklarowały się jako znawcy kolekcji duetu Schleswig&Holstein…

Tym razem dziennikarz skupił się na zakupowej gorączce spowodowanej pojawieniem się w sklepie propozycji stworzonych przez francuski dom mody Balmain dla szwedzkiego H&M. Nie da się ukryć, że sceny, które rozegrały się w momencie, w którym oczekujący niecierpliwie klienci ruszyli w końcu po upragnione ubrania, przypominały raczej „legendarne” walki o karpia, crocsy, torebkę Wittchen w Lidlu czy hamburgera w galerii handlowej niż zwyczajne zakupy.

Naprawdę ciężko było uniknąć takich porównań.

Cały materiał znajdziecie na stronie Dziendobry.tvn.pl.

Chytra baba z Radomia jest w każdym z nas. Na dźwięk słów „Balmain dla H&M” nawet polskim VIP-om podnosi się poziom adrenaliny i gotowość do walki o kawał szmatki:

Posted by Kozaczek.pl on 6 listopada 2015

Filip Chazjer punktuje fashionistów za walkę o BalmainxH&M

Filip Chazjer punktuje fashionistów za walkę o BalmainxH&M

Filip Chazjer punktuje fashionistów za walkę o BalmainxH&M

Filip Chazjer punktuje fashionistów za walkę o BalmainxH&M

Filip Chazjer punktuje fashionistów za walkę o BalmainxH&M

Filip Chazjer punktuje fashionistów za walkę o BalmainxH&M

Filip Chazjer punktuje fashionistów za walkę o BalmainxH&M

Filip Chazjer punktuje fashionistów za walkę o BalmainxH&M

Filip Chazjer punktuje fashionistów za walkę o BalmainxH&M