Słynąca z czapek beanie i całej gamy streetowych produktów marka Rebell przedstawia swoją nową sesję wizerunkową. W roli gwiazdy kampanii zadebiutowała Basia Kurdej-Szatan, czyli najgorętsze nazwisko ostatnich miesięcy.

Jasnowłosa aktorka swoją twarzą promować będzie produkty Rebell skierowane do młodzieży, ale też młodych mam i ich dzieci. Autorem zdjęć i koncepcji sesji jest założyciel marki – Barto Pałubicki.

Marka Rebell kilka dni temu otworzyła swoją stronę internetową www.rebellshop.pl, na której oprócz oryginalnych czapek znajdują się t’shirty, bluzy, dresy i snapbacki. Poza słynnymi beanies hitem ostatnich miesięcy są rękawiczki na sznurku z napisem „Hi Mom” wykonane z podwójnego, ciepłego dresu, które przypominają o słodkich latach dzieciństwa, które idealnie pasują do nowych w ofercie marki wykonanych w stylu retro i wyposażonych w pompon „Hi Mom Bobble Hat”.

Jak Waszym zdaniem Barbara sprawdziła się w roli modelki? Poniżej pełna sesja wizerunkowa marki.

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Ola Kuligowska dla Rebell:

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)

Barbara Kurdej-Szatan w kampanii marki Rebell (FOTO)