O wyborze odpowiednich kosmetyków i pielęgnacji skóry wrażliwej podczas warsztatów Akademii Kobiecości opowiedziały Cosmo-dziewczynom przedstawicielki marki AA!

6 marca 2015 roku odbyła się w Warszawie druga już edycja Akademii Kobiecości, organizowana przez magazyn Cosmopolitan. Tematem tegorocznych warsztatów była siła kobiecości w biznesie, a także wcielanie się w różne role – matki, żony czy kochanki – w życiu codziennym.

Podczas tego wyjątkowego spotkania nie mogło więc zabraknąć również wykładów dotyczących tak ważnej dla każdej kobiety kwestii – pielęgnacji skóry.

A nikt nie mógł ciekawiej i lepiej opowiedzieć o problemach i dbaniu o cerę wrażliwą, jak współwłaścicielka firmy Oceanic S.A. – Dorota Soszyńska.

Właścicielka popularnej marki AA, przedstawiając historię swojej firmy, oczarowała wszystkie uczestniczki. Podkreślała przy tym, że: „Bardzo ważne jest znalezienie w życiu pracy, w której będziesz się spełniać. To napędza siłę kobiecości.” Pani Dorota zdradziła również, iż przed założeniem marki AA, chciała zostać… pianistką!

Wielkim powodzeniem cieszył się także wykład o cerze wrażliwej, prowadzony przez szkoleniowca firmy Oceanic oraz przez samą twórczynię marki AA. Okazuje się bowiem, że aż blisko 50% osób ma właśnie taki typ skóry!

Dodatkowo dermokonsultantka firmy Oceanic zdiagnozowała cerę uczestniczek i dopasowała dla nich odpowiednie kosmetyki marki AA. Poza tym, każda Cosmo- dziewczyna mogła sama wypróbować najnowszą linię kosmetyków AA Oil Infusion.

AA - jeden z partnerów Akademii

AA - jeden z partnerów Akademii

AA - jeden z partnerów Akademii